Saturday 23 April 2011

SONGS.

#Current FB profile picture.

Hey good evening readers. *Or good morning?* Whatever. Hehe I was just changed my blog header. Did a blog header was spending me a life time. LOL.

Today I am going to introduce a latest nice song to you all. 愚人的國度 by 孫燕姿. A very very nice song and I was currently addicted with it! And, those lyrics are so meaningful!

Check this out! Hehe.



愚人的國度



作詞︰孫燕姿/李焯雄
作曲︰李偲菘

愛是愚人的國度 看我們演的好辛苦
是你所謂的領悟 我不懂我不哭
看悲歡喜怒每一步
是疲憊還是依賴的束縛
來 你能不能再重複 讓我懂讓我哭
再讓時間停住 把自己看清楚
不必再說假如 我穿過一地荒蕪
幸福不能碰觸
愛是愚人的國度 不能自拔不懂退出
我們都回不去最初
曾美麗但還是不滿足
愛是自愚愚人演出 答案清楚才能謝幕
劇情 是笑 是哭

愛是愚人的國度 看我們演的好辛苦
是你所謂的領悟 我不懂我不哭
看悲歡喜怒每一步
是疲憊還是依賴的束縛
來 你能不能再重複 讓我懂讓我哭
再讓時間停住 把自己看清楚
不必再說假如 我穿過一地荒蕪
幸福不能碰觸
愛是愚人的國度 不能自拔不懂退出
我們都回不去最初 曾美麗但還是不滿足
愛是自愚愚人演出 答案清楚才能謝幕
劇情 是笑 是哭
(愛是愚人的國度 不能自拔不懂退出)
我們都回不去最初 怎麼愛還是不滿足
愛是自愚愚人演出 答案清楚才能謝幕
結局 是笑 是哭

Wish you guys will have a pretty weekend! Good night.

XOXO.

No comments:

Post a Comment